A deputada
do BNG pide unha solución urxente para os estaleiros galegos porque o Goberno
ten o deber de que non se perdan xa máis postos de traballo
A deputada do
BNG no Congreso, Rosana Pérez, rexistrou unha pregunta dirixida ao Goberno para
preguntarlle que carga de traballo existe para os estaleiros públicos de
Navantia na Ría de Ferrol.
A qué “chapas”se refería Montoro?
Rosana Pérez alude ás afirmacións realizadas polo
Ministro Cristóbal Montoro no pleno do pasado 13 de febreiro, que en resposta á
pregunta formulada por esta
deputada sinalou que “en marzo se van empezar a cortar chapas”.
“Dado que non houbo novos traballos en Navantia,
nen no pasado mes de marzo nen agora no mes de abril, ¿A qué se refería o
Ministro de Facenda cando nesa sesión afirmou que “en marzo se ían empezar a
cortar chapas”? De qué chapas se trata?”, pregunta a deputada do BNG . E quer
que o Ministro explique que carga de traballo concreta existe e para canto
tempo.
Fixeron a solicitude formal ante a UE sobre o dique
flotante?
Outra das cuestións que a parlamentar nacionalista pón
enriba da mesa é a relativa ao dique flotante. Lembra que tamén lle preguntamos
a “Montoro por esta necesaria infraestructura e a negativa do Goberno a
promovela cando daría carga de traballo para case dous anos”.
Máis en febreiro “o Ministro eludiu respostar sobre o
dique flotante e tan só dixo que o “Goberno non descartou nada”. Mentras tanto,
as mesmas autoridades comunitarias desvelaron que o Executivo español non tiña
realizado ningunha solicitude formal para poder construir o dique flotante.
Por iso Rosana Pérez dirixe unha serie de preguntas ao
Ministro para sabe se se ten dirixido de maneira formal á UE para demandar a
construcción do dique flotante, quer sabe se o Goberno español xa descartou
definitivamente a posibilidade desta infraestructura, e nese caso, a que se
debería.
Están negociando que se levante o veto sobre Navantia
Fene?
Outras das cuestións que a parlamentar do BNG non
esquece é o veto que desde hai anos pesa sobre Navantia Fene para
construir buques civís. “Un tema que debería ser unha prioridade na axenda e
nas negociacións do Goberno en Bruxelas, e algunha vez o Goberno apuntou que estaba
pendente desta cuestións pero nunca soubemos se estos contactos podían derivar
en algo máis tanxíbel”.
De aí que pregunte ao Executivo se está a realizar
algunha xestión ante a UE para que se levante o veto sobre Navantia Fene, e de
ser así, “Existe flexibilidade por parte da UE para que se desbloquee esa
situación que tanto limita ao noso estaleiro?”.
Entre os intereses da SEPI e todos os gobernos que pasan por este país, temos un fabuloso estaleiro morto de pena, e unha comarca que agoniza día tras día...
ResponderEliminar